انواع گوناگون عسل و باکیفیت ترین آن

عسل رنگ روشن معمولا طعم ملایمی دارد. مانند:

عسل اقاقیا: به گفته ایلیچ، رایحه گلی و شیرینی دارد، اما طعم چیزی را که در آن می ریزید، مانند چای و بلغور جو دوسر، تغییر نمی دهد.

عسل شبدر: این عسل چهل گیاه گلرنگ در ایالات متحده رایج است. ایلیچ می گوید: «طعم گلی، شیرین و کمی مزه ترش است. “برای پخت، سس ها و سس ها خوب است.”

انواع عسل تیره
عسل های تیره به دلیل طعم قوی ترشان شناخته شده اند. مانند:

عسل گندم سیاه: ایلیچ می گوید: «این عسل چای کوهی با طعم کامل را می توان در مارینادها استفاده کرد.

عسل مانوکا: عسل مانوکا از شهد و گرده بوته مانوکا در نیوزیلند به دست می آید.

مطالعات نشان داده اند که حاوی آنتی اکسیدان و خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی است. ایلیچ می افزاید: این نیز گران است. به طور سنتی به صورت موضعی برای درمان سوختگی، بریدگی و زخم استفاده می شود.

عسل را در مکانی خنک و دور از نور خورشید نگهداری کنید. اما گاهی اوقات، حتی در یک نقطه عالی عسل سبلان شهد می تواند متبلور و جامد شود.

ایلیچ توضیح می دهد: «عسل با نسبت گلوکز بالاتر به فروکتوز زودتر متبلور می شود. گلوکز همچنین ممکن است به ذرات کوچک لانه زنبوری و گرده موجود در عسل خام بچسبد و در نتیجه بیشتر متبلور شود.

اما عسل کریستالیزه هنوز برای خوردن بی خطر است: ایلیچ استفاده از آن را به عنوان اسپری مانند کره توصیه می کند. همچنین می توانید با قرار دادن ظرف در حمام آب گرم، آن را مجدداً مایع کنید.

همانطور که می دانید عسل ارگانیک شیراز حاوی آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی و آنزیم هایی است که فواید بالقوه زیادی برای سلامتی دارند.

همچنین شواهدی وجود دارد که عسل می تواند:

تسکین سرفه: سازمان جهانی بهداشت (WHO) و آکادمی اطفال آمریکا هر دو عسل را به عنوان یک داروی طبیعی سرفه تایید می کنند.

درمان زخم ها و سوختگی ها: پانسمان های عسل مانوکا با درجه دارویی در محیط های بالینی برای درمان سوختگی ها و زخم های فشاری استفاده شده است.

  • منابع:
    1. The Benefits of Honey + How to Incorporate It Into Your Diet
  • تبلیغات: 
    1. چک های جدیدی که به طرح روفرشی است!
    2. مداد رنگی که شکل انگشتان دست را تغییر می دهد!
    3. خطرناک ترین همبرگر زن جهان ساخته شد!
    4. حرکت جالب کوادکوپتر در پشت چراغ قرمز