رئیس جهور فرانسه در یک نشست مهم روی پالت پلاستیکی حسن آباد نشست

جعبه های پلاستیکی و پالت پلاستیکی حسن آباد در اندازه ها و اشکال مختلف تولید می شوند. روش قالب گیری تزریقی هنگام تولید جعبه ها و پالت های پلاستیکی استفاده می شود. پس از اینکه پلاستیک در دمای بالا ذوب شد، به قالب های فولادی منتقل می شود. پس از این فرآیند، قالب ها را در حالت استراحت قرار می دهند تا قالب ها بتوانند شکل خود را به پلاستیک بدهند.

پالت های پلاستیکی دارای مدل هایی مانند پالت پلاستیکی بهداشتی، پالت قفسه پلاستیکی، پالت پلاستیکی یک طرفه هستند. جعبه های پلاستیکی دارای مدل هایی مانند ظروف جمع شونده، جعبه های سوراخ دار، جعبه های بسته و جعبه های درب دار هستند. جعبه های پلاستیکی بسته به عنوان جعبه های پلاستیکی صنعتی نیز شناخته می شوند.

 

جعبه ها و پالت های پلاستیکی به صورت قابل بازیافت تولید می شوند. بنابراین، حتی اگر به دلیل انقضا یا آسیب از بین رفته باشند، به لطف قابلیت بازیافت، سازگار با محیط زیست هستند.

پالت های پلاستیکی معمولاً توسط شرکت هایی که روی مواد غذایی کار می کنند ترجیح می دهند. پالت های پلاستیکی که به دلیل بهداشتی تر بودن ترجیح داده می شوند، در مشاغلی که محصولات شیمیایی به طور گسترده استفاده می شود نیز استفاده می شود. پالت های پلاستیکی مزیت بیشتری نسبت به پالت های چوبی دارند.

اگرچه پالت‌های پلاستیکی از نظر قیمت گران‌تر هستند، اما دوام طولانی مدت آن‌ها و قابلیت استفاده برای سال‌ها بدون آسیب، تفاوت قیمت پالت‌های چوبی را جبران می‌کند. بزرگترین مزیت پالت های پلاستیکی این است که به راحتی تمیز می شوند. از آنجایی که پالت ها به مرور زمان کثیف می شوند، می توان آنها را با بخار تمیز کرد تا بهداشتی تر باشند.

یکی دیگر از جنبه های مفید پالت های پلاستیکی عدم وجود میخ یا قطعات شکسته موجود در پالت های چوبی است. به همین دلیل در اثر ضرباتی که می خورد کمتر آسیب می بیند. علاوه بر این، پالت های پلاستیکی می توانند تا چهار برابر بیشتر از پالت های چوبی بار حمل کنند.

در جعبه های پلاستیکی، جعبه های سوراخ دار به طور کلی در صنایع غذایی استفاده می شود، در حالی که جعبه های بسته به طور گسترده در صنایع لجستیک، فلز، مبلمان، مواد غذایی، نساجی، خودرو و صنایع الکترونیک استفاده می شود. همانند پالت‌های پلاستیکی، جعبه‌های پلاستیکی نسبت به پالت‌های چوبی مزیت بیشتری دارند، زیرا بهداشتی‌تر هستند و به راحتی تمیز می‌شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.