جوراب واریس جودون پاک سمن بهترین جوراب برای غواصان است

جوراب واریس جودون پاک سمن به تسکین علائم واریس کمک می کنند. آنها گردش خون را بهبود می بخشند و پایه اصلی درمان وریدهای واریسی هستند که باعث ایجاد علائم می شوند. جوراب های فشاری در پا تنگ ترند. آنها به تدریج شل می شوند زیرا روی پا قرار می گیرند.

پزشکان اغلب توصیه می کنند که در طول روز جوراب بپوشید تا علائم را کاهش دهید. برای علائم بسیار خفیف، ممکن است بخواهید با استفاده از شلنگ جوراب شلواری معمولی، جوراب‌های تا روی زانو، یا جوراب‌های زانو شروع کنید.

ممکن است متوجه شوید که اینها به میزان قابل توجهی به تورم و درد کمک می کنند. آنها همچنین ارزانتر از جوراب های فشرده مخصوصی هستند که پزشک تجویز می کند و در اکثر فروشگاه های بزرگ یا آنلاین موجود است.

برای علائم جدی‌تر، ممکن است بخواهید جوراب‌های فشرده‌سازی مخصوص را از یک فروشگاه لوازم پزشکی خریداری کنید، جایی که می‌توانید آنها را نصب کنید. جوراب های فشاری معمولاً تحت پوشش طرح های بهداشتی استانی نیستند، اما در صورت تجویز پزشک ممکن است تحت پوشش برخی بیمه های خصوصی تکمیلی قرار گیرند.

جوراب های فشرده می توانند گران باشند. پوشیدن آنها ممکن است سخت باشد و ممکن است مدتی طول بکشد تا به پوشیدن آنها در تمام روز عادت کنید. اما اگر مناسب باشند، باید راحت اما راحت باشند. اگر در پوشیدن جوراب ها مشکل دارید، حتما با پزشک خود صحبت کنید.

هر گونه مشکلی که ممکن است با جوراب های فشاری داشته باشید را در نظر بگیرید در مقایسه با این احتمال که ممکن است به جلوگیری از بدتر شدن مشکل شما کمک کند و ممکن است به شما در جلوگیری از جراحی کمک کند.

از باند کشی برای وریدهای واریسی خودداری کنید، مگر اینکه پزشک به طور خاص آنها را توصیه کند. آنها می توانند جریان خون را قطع کنند و ممکن است رگ های واریسی را بدتر کنند.

تحقیقات آینده ممکن است مشخص کند که پوشیدن جوراب در رختخواب مشکلات خواب را کاهش می دهد. تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که دست‌ها و پاهای سردتری دارند زمان بیشتری برای به خواب رفتن نیاز دارند.

این ممکن است به دلیل گرم نشدن دست ها و پاها باشد. گرم شدن پاها مهم است زیرا این امر باعث گشاد شدن رگ‌های خونی و خروج گرما می‌شود و دمای بدن را کاهش می‌دهد. اگر فردی به دلیل سردی پاها دچار مشکلات خواب است، جوراب ممکن است کمک کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.