با استفاده از ماشین لیموزین اسباب بازی جدول ضرب را به فرزند خود یاد دهید

مدل‌های پریمیوم در مقیاس بزرگتر 1:24 و 1:18 در طول دهه 1990 در مراکز ماشین لیموزین اسباب‌بازی و سرگرمی بسیار محبوب شدند، اما در حدود سال 2010 محبوبیت کمتری داشتند. این اندازه معمولاً با توجه دقیق به جزئیات وسایل نقلیه واقعی مانند ماشین کار ساخته می‌شود.

فرمان، و باز کردن درها، صندوق عقب، صندوق عقب و کاپوت، کاپوت. جزئیات داخلی، پانل ابزار، صندوق عقب، چکمه با لاستیک یدکی و محفظه موتور رایج هستند. شاسی ها اغلب پیچیدگی های سیستم های اگزوز و سیستم تعلیق را نشان می دهند.

یک سیستم تعلیق کار اغلب گنجانده شده است. در مقیاس های کوچکتر برخی از جزئیات اغلب حذف می شوند، بنابراین در اتومبیل های مقیاس 1:43، 1:64، یا 1:87، فرمان کاری معمول نیست. به همین ترتیب، فقط درهای جلو و کاپوت ممکن است باز شوند و درهای عقب و صندوق عقب باز شوند.

با گذشت زمان، فشارهای بازار باعث تغییرات بیشتر در نحوه طراحی و ساخت مدل ها شده است. در دهه 1960، بسیاری از مدل‌های اروپایی دارای قطعات بازشو و اجزای کار بودند، اما امروزه تعداد کمی از اسباب‌بازی‌های مقیاس کوچکتر این کار را انجام می‌دهند.

قطعات کار بیشتر به معنای هزینه تولید بیشتر است و خودروهای Hot Wheels و Matchbox اکنون به ندرت چنین ویژگی هایی دارند. امروزه حتی در مدل های بزرگ نیز از تعداد قطعات متحرک کاسته شده است. به عنوان مثال، سازنده مدل‌های ممتاز AUTOart خطی از اتومبیل‌های مسابقه‌ای و اسپرت را در مقیاس 1:18 بدون قطعات بازکننده معرفی کرد.

بازیگران چند ثانیه همچنین قابل توجه انتشار قالب های مدل به شرکت هایی در کشورهای دیگر است که قادر به پرداخت هزینه های ابزار برای خطوط جدید خود نیستند. به طور سنتی، زمانی که شرکت‌های اروپایی بازاریابی مدل‌های خود را به پایان رساندند، قالب‌های جدیدتر توسعه و معرفی می‌شوند و قالب‌های قدیمی‌تر به شرکت‌های دیگر فروخته می‌شوند، اغلب در کشورهای کمتر توسعه‌یافته.