با خوردن گردو بدون پوست در بازار پوست خود را شفاف کنید

مصرف گردو بدون پوست در بازار با سرکوب رشد سرطان سینه مرتبط است. به طور خاص، افرادی که روزانه دو اونس گردو در طول دو هفته مصرف کردند، بیان ژن تومور را در افراد مبتلا به سرطان پستان تایید شده تغییر دادند. به عنوان بخشی از کارآزمایی بالینی، زنان مبتلا به سرطان پستان، قبل از مداخله و پس از مداخله، از توده های خود بیوپسی گرفتند.

پس از مصرف گردو، نتایج نشان داد که بیان 456 ژن تغییر کرده است. این کار بر اساس تحقیقات مشابه انجام شد و نشان داد که خوردن گردو سرعت رشد تومورهای سرطانی را کاهش می دهد و شروع تومورهای سینه را در موش کاهش می دهد.

گردو و دیابت یک مطالعه اپیدمیولوژیک نشان داده است کسانی که گردو مصرف می کنند تقریباً نصف خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را در مقایسه با افرادی که آجیل مصرف نمی کنند، دارند. این مطالعه گزارش داد که میانگین مصرف روزانه گردو 1.5 قاشق غذاخوری بود.

با این حال، افزایش دو برابری مصرف روزانه گردو با شیوع 47 درصدی کمتر دیابت نوع 2 صرف نظر از شاخص توده بدنی، جنسیت، سن، نژاد یا سطح فعالیت مرتبط بود. این تحقیقات همچنین نشان داده است که مصرف آجیل، مانند گردو، ممکن است برای بهبود سلامت قلب و عملکرد کلی شناختی مفید باشد.

ترکیب گردو از ریز مغذی ها، فیتواسترول ها، اسید لینولئیک و پلی فنولیک ها با بهبود عملکرد شناختی مرتبط است. به طور خاص، مشخص شده است که مکمل های غذایی گردو می تواند عملکرد حرکتی، حافظه و شناخت را در حیوانات بهبود بخشد.

در انسان، افزایش مصرف آجیل و گردو باعث بهبود شناخت در افراد مسن شده است. خواص ضد التهابی آجیل به دلیل دارا بودن غلظت بالایی از ترکیبات فنلی دارای خواص ضد التهابی است. با این حال، گردو، به طور خاص، در مقایسه با سایر آجیل های درختی، ضد التهاب بیشتری در نظر گرفته می شود.

اولاً، تحقیقات نشان داده است که گردو حاوی مقادیر قابل توجهی اسید آلفا لینولنیک است که اغلب به عنوان اسید چرب ضد التهابی از آن یاد می شود. علاوه بر این، گردو سرشار از اسید الاژیک است که در تحقیقات نشان داده شده است که فواید مشابهی دارد.

فواید تغذیه ای گردو گردو به عنوان یک منبع عالی از چربی های غیراشباع چندگانه، تقریباً 13 گرم در هر اونس، و همچنین اسیدهای چرب امگا 3 در نظر گرفته می شود.