تولید اولین غذاها در قابلمه سرامیکی تکی بوده است

به گفته یکی از سخنگویان، تابه های نچسب خروجی Oxo و قابلمه سرامیکی تکی حاوی PFAS هستند، اما تابه های سرامیکی جدید این شرکت هیچ کدام ندارند. تنها مشکلی که وجود دارد این است که ظروف سرامیکی سابقه ترکیبی در اجاق گاز دارند.

زیرا به دلیل دوام نبودن تابه های نچسب سنتی شناخته شده اند، دوام نه همیشه عالی آنها اغلب در بررسی ها و زمانی که با دوستانی که آنها را امتحان کرده اند صحبت می کنم ظاهر می شود.

همانطور که دوست حرفه‌ای آشپز خانگی من شانون می‌گوید، “نمی‌توانم تصور کنم که کارهای جدی در سرامیک انجام دهم.”

وقت شکستن تعدادی تخم بود. چند ماه روشن و خاموش کردم، من با تابه 8 اینچی Oxo Ceramic Professional نچسب 50 دلاری آشپزی کردم و آن را در آزمایش روزانه آشپزخانه و آشپزی خانگی خود تا کردم.

(من همچنین یک نسخه 10 اینچی بزرگتر داشتم اما به سختی از آن استفاده می کردم تا بتوانم تا حد ممکن ساییدگی و پارگی را فقط روی یک تابه اعمال کنم.) من و همسرم الیزابت درهم، املت، سمت آفتابی یا خیلی راحت. تا به چالش، و آن اندازه کوچک تابه بسیار خوب برای تخم مرغ برای یک یا دو؛ حتی در یک بازدید خانوادگی از نیوهمپشایر آن را در کیف چک شده‌ام گذاشتم.

در طول این ماه‌های استفاده، می‌توانم بگویم دو غذای بزرگ وجود داشت؛ اول من انتظار داشتم این تابه سرامیکی کثیف باشد، اما اینطور نبود. در واقع، من به راحتی می توانم تصور کنم که بدون هیچ پشیمانی، نچسب T-fal خود را با آن عوض کنم. با کمی بیش از یک پوند و نیم، بدون اینکه برای اکثر افراد خیلی سنگین باشد، محکم است و در دست گرفتن و مانور دادن راحت است.

این به طور قابل توجهی سبک تر از فولاد کربنی و چدن است، به طرز خوشایندی سنگین تر و راحت تر از اکثر تابه های ارزان قیمت است. پرچ های داخلی پوشش داده شده و با دیواره جانبی تابه همسطح هستند.