دختری که با جوراب شلواری kamier اقامت هلند را گرفت

در سال 2015، نیویورک تایمز نپوشیدن جوراب شلواری kamier را «یک حرکت قدرتی، حرکتی که نشان‌دهنده نشاط جوانی و تن ماهیچه‌های پیلاتس است و احتمالاً نشان‌دهنده کوتاهی قدم زدن از یک ماشین اجاره‌ای به یک میز رزرو شده» نامید.

در آن سال‌های پا برهنه، حتماً هر آرایش پاهای براق، برنزی و برنزی را که به بازار می‌آمد، امتحان کرده‌ام، که ردی از لکه‌های رنگارنگ روی ملحفه‌ها و مبل‌ها، و درخشندگی روی شلوار کت و شلوار تاریخم را از نشستن در کنارم به جا گذاشته است.

 

ظاهر پاهای رنگ پریده زمستانی چیزی است که می‌توان آن‌ها را به ارمغان آورد، و همه عیوب کمی دارند رگ‌های واریسی، خراش‌ها، کبودی‌ها، زخم‌ها، پوست مواج ما ترجیح می‌دهیم آن‌ها را بپوشانیم.

شاید همه گیر شدن لباس خواب و شلوار ورزشی باعث شد که دوباره مشتاق پاهای ابریشمی و صاف و رسمی لذت بخش جوراب بافی باشیم. این روند با شلوارهای ساق زیر دامن برای بهار 2021 دوباره ظهور کرد، یک فریاد بازگشتی به سال های اولیه این قرن.

سپس در ماه اکتبر امسال، هارپرز بازار مجموعه‌ای از جوراب شلواری‌های جذاب را با مجموعه‌ای از گزینه‌های بی‌نظیر کامل کرد. جوراب شلواری فانتزی روی لیدی گاگا دیده می‌شود که برای نمایش «خانه گوچی» در بریتانیا تور ماهی پوشیده بود و با چکمه‌های پلت فرم و لباس بنفش گوچی با شکاف تا بالای ران برای بهتر نشان دادن جوراب بافی همراه بود.

من با تبلیغات Hanes و L’Eggs در تلویزیون بزرگ شدم و جوراب شلواری به عنوان جوان، سکسی و قدرتمند فروخته شد. بنابراین، من برای بازگشت آماده هستم. و فقط به کل نسلی فکر کنید که هرگز جوراب نپوشیده اند و اکنون می توانند با یک لوازم جانبی کاملاً جدید بازی کنند!

بنابراین، جوراب شلواری را بیاورید. به جز، ما دیگر آنها را “جوراب شلواری” نمی نامیم: بخشی از پروژه بازسازی جوراب بافی شامل تغییر نام است. کلمه ای که اکنون به جای آن استفاده می شود “جوراب شلواری” است. “جوراب شلواری” قبلاً فقط به معنای پوشش پاهای مات بود، اما اکنون شامل سبک های شفاف است.

جوراب شلواری یک اصطلاح انگلیسی است، وارداتی از کشوری که زنان سلطنتی آن به معنای واقعی کلمه مجاز به بیرون رفتن از کاخ بدون جوراب شلواری شفاف نیستند. آمریکایی ها تمایل دارند از کلمه “نایلون” استفاده کنند، در اشاره به فناوری پیشرفتی که درست قبل از جنگ جهانی دوم جایگزین جوراب های ابریشمی با نسخه های نایلونی شد.