دختری که بخاطر صابون گیاهی زردچوبه به خواستگارش بله گفت

چند نکته مهم که باید به خاطر داشته باشید این است که صابون گیاهی زردچوبه را باید در جای خشک و خنک نگهداری کنید. این به این دلیل است که به سختی در صابون خانگی از مواد شیمیایی استفاده می شود، بنابراین هیچ عنصر مصنوعی برای نگه داشتن صابون و جلوگیری از ذوب شدن آن وجود ندارد.

نکته مهم دیگری که باید به خاطر بسپارید این است که هنگام تهیه صابون از “زردچوبه وحشی” استفاده کنید. در حالی که می توانید از زردچوبه ارگانیک معمولی نیز استفاده کنید، همیشه ترس از لکه شدن همراه با آن وجود دارد.

اگر می خواهید از آن جلوگیری کنید، زردچوبه وحشی را آنلاین سفارش دهید. این به طور خاص در محصولات زیبایی استفاده می شود. زردچوبه وحشی علاوه بر خاصیت لکه ندادن، عطر قوی تری نیز دارد که برای صابون ایده آل است.

صابون زردچوبه DIY زردچوبه یکی از بهترین ترکیبات مراقبت از پوست است و سالهاست که در فرمولاسیون های آرایشی استفاده می شود. این ادویه نقش مهمی در سنت های آیورودا ایفا می کند و مانند این صابون خانگی زردچوبه به یک مکمل محبوب در دستور العمل های مراقبت از پوست خانگی تبدیل شده است.

چه یک صابون ساز باتجربه یا مبتدی در آشپزخانه صابون سازی باشید، نمی توانید این DIY را خراب کنید. شما تقریباً یک پایه صابون را ذوب می‌کنید و سپس در پودر زردچوبه و روغن‌های ضروری می‌چرخانید.

اگر به دنبال ایده های بیشتری برای صابون سازی هستید، صابون اکالیپتوس، صابون اسطوخودوس لیمو عسل، صابون نمک دریا، صابون مرکبات، صابون گل صد تومانی و این صابون مرطوب کننده برای پوست های خشک را امتحان کنید.

ما تشخیص می دهیم که پوست هر فردی متفاوت است. مانند تمام محصولات جدیدی که قرار است روی پوست خود استفاده کنید، همیشه ابتدا یک منطقه کوچک را امتحان کنید تا ببینید آیا واکنش های آلرژیک یا جوش رخ می دهد یا خیر.