دمپایی اورجینال از غرق شدن در دریا جلوگیری می کند

خوب، واقعیت این است که پوشیدن دمپایی اورجینال مزایای زیادی برای پاهای ما به همراه ندارد، در واقع، کاملا برعکس است. اما دمپایی ها برای مدت طولانی پوشیده می شوند و این زمانی است که ممکن است متوجه مشکلات شوید.

پوشیدن دمپایی اورجینال می تواند به شدت بر تعادل و راه رفتن شما تأثیر بگذارد نحوه راه رفتن. هنگام پوشیدن دمپایی، افراد تمایل دارند که دمپایی را به هم بزنند که به مرور زمان می‌تواند باعث ایجاد مشکلات طولانی‌مدت شود.

این فقط راه رفتن شما نیست که باید به آن فکر کنید. دمپایی همچنین می تواند انگشتان پا و مچ پا را تحت تاثیر قرار دهد و به نوبه خود باعث ناراحتی زیادی در طولانی مدت شود.

دمپایی ها انگشتان پا را مجبور می کنند که هنگام پا زدن به سمت پایین خم شوند و روی کف پا بچسبند، زیرا اغلب چیزی به پاشنه پای شما نمی چسبد تا آنها را در جای خود نگه دارد. آنها همچنین حمایت لازم از مچ پا یا قوس را ارائه نمی دهند.

ویل افزود: «با طراحی بیشتر دمپایی ها و عدم چسبندگی روی پاشنه، خطر زمین خوردن را نیز افزایش می دهند. آنها به احتمال زیاد از پای شما جدا می شوند یا با مانعی برخورد می کنند که خود یک مسئله است.

هدف اصلی دمپایی ها اغلب گرم نگه داشتن پاهای شماست، اما اگر برای مدت طولانی چیزی را روی پاهای خود می پوشید، آنها نیز باید حمایت و محافظت کافی را ارائه دهند کیفیت هایی که دمپایی معمولاً با آنها مرتبط نیست.

راه رفتن با پای برهنه می تواند نه تنها برای پوست پاها بلکه در عملکرد بیومکانیکی پا نیز مشکل ایجاد کند. اگرچه نسل‌های قبل از ما بدون کفش راه می‌رفتند، اما پاهای ما قوس‌دار است که به این معنی است که پشتیبانی ناکافی می‌تواند منجر به مشکلات مختلفی شود.