روش استفاده از خیار در انواع سالاد و غذاها

به نظر نمی رسد خیارها شهرت کدو حلوایی تابستانی را به دلیل فراوانی بیش از حد تابستانی آن داشته باشند، با این حال خیار درختی گلخانه ای مولد هستند.
نگهداری آن‌ها به آسانی مانند گوجه‌فرنگی که بعداً به راحتی منجمد، کنسرو یا خشک می‌شود، نیست.
اگر سبدهای خیار روی پیشخوان آشپزخانه خود انباشته شده اید، چند مورد از این پیشنهادات آسان را امتحان کنید تا از فصل تابستانی خود نهایت استفاده را ببرید.

خیارها خنک، ملایم و با طراوت هستند و این ویژگی خیار گلخانه ای را به انتخابی عالی برای اسموتی های تابستانی تبدیل می کند.

اگر به دنبال یک مسیر سنتی تر نگهداری هستید، دستور العمل های زیادی برای کنسرو ترشی وجود دارد.

اگر کنسرو کردن کار شما نیست، سعی کنید دستور العمل های “ترشی های یخچالی” را بررسی کنید. اینها را نمی توان مانند کنسروهایشان در دمای اتاق نگهداری کرد اما برای مدت طولانی در یخچال نگهداری می شوند.

خیار یک روش خانگی عالی برای افزودن هیجان به نوشیدنی های شما است. سنگریا، جین و تونیک، یا حتی آب یخ با برش های خیار چنبر تازه شما مطمئنا مهمانان شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

برای کسانی که در مورد آن چیزی نشنیده اند، گازپاچو سوپی است که از سبزیجات مخلوط تهیه می شود و خنک سرو می شود. این یک ناهار تابستانی عالی است و دستور العمل های زیادی برای مطابقت با ذائقه همه وجود دارد.

غذاهای تخمیر شده برای روده شما عالی هستند و تهیه آنها بسیار آسان است. این دستور العمل را برای خیارشورهای تخمیر شده عالی امتحان کنید.

انداختن تکه‌های خیار خاردار روی یک سالاد ساده می‌تواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد.

اگر عادت دارید فقط خیار تازه بخورید، ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما خیار به صورت سرخ شده یا به تنهایی خوشمزه است. سعی کنید مقداری را با کمی روغن، سس شیرین و زنجبیل سرخ کنید.

  • منابع:
    1. 10 EASY WAYS TO USE CUCUMBERS
  • تبلیغات: 
    1. قیمت روز تخمه سیاه شمشیری ایران
    2. جایگزین کردن روغن موتور به جای روغن کنجد در سالاد
    3. تهیه و پخت کیک در فیلتر تصفیه آب!
    4. پرواز اسب پرونده بر فراز اقیانوس آرام!