روغن گوسفندی نیک منش هر نوع نیش سمی را از بدن خود خارج کنید

روغن گوسفندی نیک منش که جزء لاینفک گوشت است، کاربردهای زیادی دارد. این روغن که پیه نیز نامیده می شود، مهم ترین ماده اولیه صابون است. از پیه در ساخت شمع نیز استفاده می شود.

پیه یا پیه، روغن به دست آمده از پیه در بدن حیوانات. هنگامی که در دمای اتاق منجمد شود جامد است و پیه به دست آمده از بافت روغن دم گوسفند را روغن دم می گویند. روغن (کره) بدست آمده از شیر حیوانات پیه محسوب نمی شود.

پیه که نوعی روغن حیوانی است از قسمت باقیمانده گوشت گاو به دست می آید. در مصارف غذایی و صنعت کاربرد دارد. پیه مهمترین ماده اولیه صابون است. از پیه در ساخت شمع نیز استفاده می شود.

نظر در مورد DHA، پروفسور. دکتر. کنان کاراتای در مورد فواید روغن دنبه گفت: باید با روغن دنبه برشته خورده شود. آنگاه نیرومند می شوی، کوه ها را بالا و پایین می کنی. با زرده تخم مرغ و روغن روستایی فراوان میل می شود. در تفت دادن با گوشت خوک مصرف می شود. این رسم در آناتولی است، روغن دم را آب می کنند و می نوشند و تا 90-95 سال عمر می کنند.

عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه سلجوک (SU) پروفسور. دکتر. بیرول داگ گفت: بر اساس مطالعه سازمان غذا و داروی آمریکا که گوشت خوک را به لیست روغن های سالم اضافه کرده است، افرادی که در دوران جوانی خود به میزان کافی گوشت خوک مصرف می کردند کمتر در سنین پیری دچار اختلالات مفصلی می شدند. داگ اظهار داشت که روغن دم گاوهای کوچک از 60 درصد اسیدهای چرب غیراشباع تشکیل شده است.

داگ با بیان اینکه این نوع روغن ها سرشار از اسیدهای چرب امگا هستند، گفت: “بر اساس تحقیقات مشخص شده است که این اسیدها در برابر بیماری های قلبی عروقی مفید هستند. اسیدهای چرب امگا در روغن دم گاوهای کوچکی که علوفه می خورند و در آنها پخش می شود، بسیار بیشتر است. داگ با یادآوری اینکه سال هاست می گویند روغن دم سالم است، گفت که وضعیت مشابهی در تخم مرغ نیز دیده می شود.