ساعت منبت کاری اصفهان زمان را به عقب برمی گرداند

ساعت منبت کاری اصفهان دو طرفه دارای دو دستگاه برای مشاهده زمان از هر زاویه است. سطوح بیرونی دارای یک ماده مسی حکاکی شده برای ظاهری بی انتها و عتیقه است. صفحه سفید با اعداد رومی بزرگ به شما امکان دید خوب از زمان حتی از راه دور را می دهد.

این طراحی مینیمالیستی را که دارای عملکرد بالایی است، بررسی کنید. ساعت دیجیتال چوبی دارای یک واحد نمایشگر جالب است که با پس زمینه ادغام می شود. هنگامی که دستگاه خاموش می شود، دقیقاً مانند یک بلوک چوبی به نظر می رسد.

اما آن را روشن کنید، و این قطعه لذت بخش است! صفحه نمایش LED زمان، دما، رطوبت و غیره را نشان می دهد. حتی دارای تنظیمات روشنایی در سه سطح، 3 تنظیمات هشدار و حالت خاموش شدن خودکار با کنترل صوتی است.

سپس این ساعت منبت کاری دیواری موزیکال عجیب را برای اتاق نشیمن به خانه برسانید و فضای خود را با صداهای آرامش بخش پر کنید. ساعت آونگی فانتزی دارای طراحی زیبا با الهام از قصر در ترکیبی چشمگیر از آبی آسمانی، نقره ای و طلایی است. هر بار که عقربه دقیقه 12 را می زند، فیگورهای داخل ساعت در حین ساخت موسیقی ریتمیک می چرخند.

به این ساعت منبت کاری دیواری عجیب و غریب که می توانید آن را به دیوار بچسبانید نگاه کنید! آره! این ساعت دیواری برچسبی یک راه سرگرم کننده برای تزئین دیوار اتاق نشیمن و تحت تاثیر قرار دادن مهمانان شما است.

طراحی مینیمالیستی دارای نشانگرهای زمان آسان با ساعت کوارتز کاملاً کاربردی است. این مجموعه ساعت همه کاره DIY با یک الگوی دیواری از پیش تعیین شده برای مبتدیان ارائه می شود، بنابراین لازم نیست نگران عدم تطابق مقیاس باشید.

کودکان خود را با این ساعت پازل سه بعدی چوبی سرگرم کننده و جالب درگیر کنید. پازل 161 قطعه ای طراحی خود را با چرخ دنده های مکانیکی دارد. طبق دستورالعمل آنها را تکه تکه بچینید و ساعت جغدی مکانیکی خود را به سبک یکپارچه سازی با سیستم عامل خواهید داشت.

قطعات به راحتی مونتاژ می شوند و نیازی به چسب و نوار ندارند. این طرح ساعت بازی فکری یک هدیه ایده آل برای کودکان و بزرگسالان است! هم اکنون خریداری کنیدبا این ساعت کلاسیک ایستگاه راه آهن مس، مهمانان خود را به دوران بریتانیا برگردانید.