سرامیک کف وارداتی شب ها از خود نور تولید می کند

وقتی صحبت از کفپوش در حین بازسازی اتاق خواب، اتاق نشیمن یا دفتر می شود، احتمالاً به دنبال پارکت لمینت هستید. با این حال، در مناطق دیگر حمام، سالن، منطقه کار آشپزخانه تمرکز از لمینت به کاشی های سرامیکی مانند سرامیک کف وارداتی تغییر می کند، به عنوان ماده ای که در برابر رطوبت و خراش مقاوم تر است.

ما نشان خواهیم داد که لمینت ضد آب کلاسن می تواند به طور جدی با کاشی و سرامیک رقابت کند. فناوری لمینت در دهه‌های گذشته دگرگونی چشمگیری را تجربه کرده است. طرح‌های ابتدایی با دکورهایی جایگزین شده‌اند که کاملاً از انواع مختلف چوب تقلید می‌کنند، و آسیب‌پذیری در برابر رطوبت و آسیب‌های خارجی با افزایش مقاومت در برابر سایش و آب جایگزین شده است، به خصوص در مورد ضد آب.

 

گربه در حالی که شما دور بودید یک گلدان گل را کوبید، بلافاصله متوجه نشدید که آب از چتر روی زمین می چکد، ماشین ظرفشویی از کار افتاده بود در حالی که شما در اتاق دیگر به بچه ها در انجام تکالیف کمک می کردید اگر یکی از 7 مجموعه لمینت ضدآب Classen را انتخاب کنید، هیچ کدام از اینها ظاهر کفپوش را خراب نمی کند.

این ویژگی ها مانع از نفوذ آب به مفاصل آسیب پذیرترین نقطه لمینت در طول روز می شود. مجموعه لمینت های ضد آب کلاسن سخت ترین تست NALFA را گذرانده اند تست هایی که کفپوش ها تحت آن قرار می گیرند، در مقاله “چگونه یک لمینت ضد آب با کیفیت انتخاب کنیم” را بررسی کردیم.

یکی دیگر از مزایای لمینت های کلاسن دوام و مقاومت در برابر سایش است. می‌توانید در خانه کفش‌های رکابی جدید را بشکنید یا در یک جلسه سرگرم‌کننده با دوستان، چند لیوان آن را بشکنید و نگران ایمنی کفپوش نباشید.

مقاومت در برابر خراش توسط فناوری حفاظت ضد خش LLT ارائه شده است. به لطف آن، لمینت های Classen شما را با دانه های چوب طبیعی و برجسته خود برای چندین سال خوشحال می کند. امکان استفاده از یک نوع کفپوش در تمام اتاق ها باعث ایجاد فضای داخلی هماهنگ می شود.