شیلنگ برزنتی 2 اینچ در خانه موجب از بین رفتن نویز وای فای می شود

هنگام انتخاب شیلنگ برزنتی 2 اینچ چندین پارامتر وجود دارد که شما را در جهت درست راهنمایی می کند. قطر شیلنگ برزنت نقطه شروع خوبی است. اندازه‌های داخلی معمولی 13 میلی‌متر (1/2 اینچ)، 19 میلی‌متر (3/4 اینچ) و 25 میلی‌متر (1 اینچ) است. مهم است بدانید که شلنگ باغچه دارای قطر داخلی و خارجی است.

اگر می‌خواهید شلنگ را به نر وصل کنید. کوپلینگ، قطر داخلی بیشتر به شما مربوط است. همچنین طول کل شیلنگ برزنتی مهم است، زیرا شلنگ خیلی کوتاه به مقصد شما نمی رسد و شلنگ خیلی بزرگ فضای غیر ضروری را اشغال می کند و باعث افت فشار اضافی می شود. که اغلب مطلوب نیست.

بیشتر شیلنگ برزنتی از مواد متعددی ساخته می شوند. برخی از شیلنگ های باغ حتی از 8 لایه مختلف ساخته می شوند. همه این لایه ها از مواد متفاوتی ساخته شده اند. لایه بیرونی باید محکم باشد زیرا روی بتن و سنگ کشیده می شود. اغلب PVC برای این لایه بیرونی استفاده می شود.

لایه داخلی را می توان از مواد مختلفی ساخته شد. اگر شیلنگ برزنتی برای مصارف آب آشامیدنی مناسب است، اغلب از مواد ایمن برای مواد غذایی PU برای لایه داخلی استفاده می شود. همه مواد مورد استفاده با هم محدوده دما را تعیین می کنند که اغلب بین 20- تا 60 درجه سانتی گراد است.

شیلنگ برزنتی اغلب می توانند فشار تا 30/50 بار (435/725 psi) را تحمل کنند. یک گیج فشار برای نظارت بر فشار در سیستم قرار داده شده است، برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد مقاله ما را در مورد فشار سنج برای کاربردهای آب بخوانید.

یک شیلنگ برزنتی که فقط یک لایه بیرونی دارد، به راحتی پیچ خورده و منحرف می شود. به استثنای برخی موارد، شیلنگ باغ تقویت شده است. بین لایه داخلی و خارجی، یک تقویت کننده ساخته شده از فلز، پلاستیک یا نوع دیگری از مواد قوی اضافه می شود.

این تقویت کننده تضمین می کند که شیلنگ برزنتی در برابر فشار مقاوم است، به خوبی در برابر آسیب محافظت می شود، با سرعت کمتری سایش می شود و با سرعت کمتری کمانش می شود. مخصوصاً برای شلنگ های باغی که در شرایط سخت استفاده می شود، این یک ویژگی بسیار مهم است.