افزایش قیمت چمدان سامسونت باعث برشکستگی شرکت ها و مغازه ها شد

مقیاس و دامنه چمدان سامسونت به آنها امکان می دهد که هم در بازاریابی و هم در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری مجدد کنند تا به طور مستمر سهمی داشته باشند. در طول 5 سال گذشته، Samsonite دوباره سرمایه گذاری کرده است ted ~ 6٪ از فروش P.A.

(حدود 130 میلیون دلار در هر روز) در بازاریابی، و بخش دیگر (افشار نشده) در تحقیق و توسعه برای به روز کردن مداوم خطوط تولید خود برای مصرف کنندگان. سرمایه‌گذاری‌های موفقیت‌آمیز تحقیق و توسعه Samsonite به دهه 1970 بازمی‌گردد.

زمانی که این برند چمدان‌های چرخدار را تجاری کرد، سال 2000 زمانی که این برند اسپینرهای چهار چرخ را معرفی کرد، و سال 2008 زمانی که سامسونایت خط تولید Cosmolite را راه‌اندازی کرد (برنده جایزه طراحی Red Dot در سال 2010).

Cosmolite از مواد اختصاصی Curv این شرکت استفاده می‌کند، یک ماده ترموپلاستیک که منحصر به Samsonite است، که امکان چمدان‌های بسیار بادوام اما سبک را فراهم می‌کند.

چمدان

به عنوان یک شرکت اختصاصی چمدان، هر طراح در Samsonite تنها بر بهبود چمدان متمرکز است، جایی که شرکت‌های چند دسته‌ای طراحانی دارند که در دسته‌های محصول تقسیم شده‌اند یا فقط طراحان کمتری برای چمدان‌ها اختصاص داده‌اند.

تمرکز Samsonite صرفاً بر روی چمدان‌ها نشان از پیشرفت‌های کوچک اما مادی مداوم آنها در محصولات خود دارد که آنها را از رقبای خود متمایز می‌کند.

نتیجه نهایی این پیشرفت‌های کوچک می‌تواند قابل توجه باشد، زیرا سامسونایت در چند سال گذشته حجم خود را در هر کیلوگرم برای خطوط تولید محبوب بیش از 30 درصد افزایش داده است.

این سیاست سرمایه‌گذاری مجدد مقدار نسبی و مطلق بالا در تحقیق و توسعه و بازاریابی به سامسونایت اجازه می‌دهد تا مزیت‌های برند و فناوری خود را نسبت به بازیکنان کوچک‌تری که توانایی انجام این کار را ندارند ترکیب کند، که منجر به قدرت قیمت‌گذاری/سودآوری بیشتر می‌شود، که سپس منجر به مطلق‌تر شدن می‌شود.

سرمایه گذاری مجدد دلار در بازاریابی / تحقیق و توسعه، ایجاد یک چرخه با فضیلت برای سامسونایت برای تصاحب مستمر سهم بازار.

ترکیبی از این رشد ارگانیک و خریدهای تاریخی Samsonite به آنها این امکان را داده است که تقریباً سهم بازار خود را از 9.6٪ به 19٪ (شامل Tumi) از سال 2010 تا 2016 دوبرابر کنند، در حالی که از 1.2 میلیارد دلار با 15٪ CAGR رشد می کنند.