لوبیای چشم بلبلی سفید پس از دو روز کشت سم کشنده تولید می کند

لوبیای چشم بلبلی سفید خشک معمولاً در بسته بندی های از پیش بسته بندی شده موجود است و در بازارها نیز به مقدار کافی به فروش می رسد. بسته بندی باید محکم و بدون آسیب باشد. لوبیا چشم بلبلیهای بسته بندی نشده باید از نظر لکه، آسیب حشرات و بوی بدی که نشان می دهد حبوبات در انباری مرطوب نگهداری شده اند، بررسی شوند.

لوبیا چشم بلبلی اگر در جای خشک و در ظرف دربسته نگهداری شود تا برداشت بعدی باقی می ماند. و محصول از قبل جوشانده شده در صورت قرار دادن در ظرف دربسته و در یخچال تا سه روز قابل خوردن است.

می توانید کنسرو لوبیا چشم بلبلی را نیز بخرید. این راحت تر است زیرا در زمان پخت و پز صرفه جویی می کنید و مواد مغذی این گونه لوبیا چشم بلبلیها با آنهایی که خودتان می پزید تفاوتی ندارد. با این حال، چنین محصولی ممکن است حاوی نمک و مواد افزودنی اضافی باشد و لوبیا چشم بلبلیهای خانگی کاملاً بی خطر هستند. و بنا به دلایلی، کنسرو لوبیا چشم بلبلی طعم خوبی ندارد. بنابراین معایب قابل توجه است.

لوبیا چشم بلبلی حاوی مواد طبیعی به نام پورین است. کلیه های برخی از افراد قادر به حذف محصول تجزیه پورین ها اسید اوریک نیستند و سپس سطح آن در بدن انسان افزایش می یابد. با تجمع مداوم اسید اوریک، یک بیماری خطرناک می تواند رخ دهد نقرس.

افرادی که مستعد ابتلا به نقرس هستند، و حتی بیشتر از آن کسانی که از آن رنج می برند، باید غذاهای حاوی پورین را محدود یا حذف کنند. با این حال، برخی از متخصصان تغذیه این توصیه را بیش از بحث برانگیز می دانند.

حبوبات حاوی فیبر غذایی و آنتی اکسیدان هایی هستند که خاصیت پاک کنندگی دارند. لوبیا چشم بلبلی از ایجاد چاقی و افزایش کلسترول «بد» در خون جلوگیری می کند و این بیشتر در مردان دیده می شود. مصرف منظم لوبیا چشم بلبلی همچنین می تواند قدرت را بهبود بخشد، عملکرد دستگاه تناسلی را بازیابی کند و سیستم هورمونی را عادی کند.