مادری برای به هوش آمدن کودکش لباس مجلسی بچه گانه دخترانه دوخت

انتخاب لباس مجلسی بچه گانه دخترانه مد و سبک زندگی کودکان به آنها کمک می کند تا خود را کشف کنند. والدین باید اجازه دهند شخصیت فرزندشان شکوفا شود و او را مجبور نکنند در جعبه ای که در آن جا نمی شود. شنل سوپرمن؛ یا برعکس.

با این حال، خط باریکی وجود دارد که والدین باید در حالی که آزادی لازم را به فرزندشان می‌دهند و راهنمایی می‌کنند که چه چیزی می‌تواند به او سود یا ضرر برساند، رعایت کنند.

کودکان تأثیرپذیر هستند و بنابراین باید به آنها یادآوری شود که صرفاً روی ظاهر بیرونی تمرکز نکنند. آموزش و یادآوری این نکته مهم است که یک فرد بیشتر از لباس یا کفشی که می پوشد وجود دارد.

یک گام ساده مانند لباس‌های کوتاه فهرست که می‌توان آن را قبل از رفتن به یک فروشگاه خرده‌فروشی در اختیار افراد نیازمند قرار داد، تا حد زیادی در القای یک رویکرد متعادل به سمت یک خرید پراکنده است.

همانطور که کودکان به بزرگسالان کوچک تبدیل می شوند، باید احساس مهم بودن کنند. لازم است به فرزندتان این باور را بدهید که انتخاب او اهمیت دارد.

تشویق کودکان به انتخاب لباس‌هایی که در آن راحت هستند و نظرات آنها در مورد اینکه چه چیزی در آن احساس راحتی می‌کنند و چه چیزی نمی‌کنند، گام دیگری به سوی ایجاد کانال‌های باز ارتباط است.

اول از همه، والدین باید فرزندان خود را تشویق کنند تا انتخاب های خنثی جنسیتی داشته باشند. آنها باید کلیشه هایی را که یا پسران را از پوشیدن صورتی خودداری می کنند را از بین ببرند یا از دختران جوان حمایت کنند که فقط مانند شاهزاده خانم ها لباس بپوشند.

این یک راه ساده و در عین حال مؤثر برای آموزش کودکان برای گشودن به انتخاب‌ها و افراد مختلف است و می‌تواند به آنها کمک کند تا به افرادی تبدیل شوند که به کلیشه‌های جنسیتی اعتقاد ندارند یا مشروط به آنها نیستند.