مایع ظرفشویی و دستشویی بدبویی توسط سگی در جنگل گلستان پیدا شد

نظافت با مایع ظرفشویی و دستشویی در هتل ها، رستوران ها و کافه ها اولویت اصلی است، اگرچه شستن بی نهایت ظروف، قابلمه، تابه و ظروف ممکن است یک کار چالش برانگیز باشد، اما رعایت استانداردهای بهداشتی ضروری است. 

همچنین برای وفاداری مصرف کننده مهم است؛ اما برای تمیز کردن بهتر، نباید مایع ظرفشویی را انتخاب کنید که ممکن است حاوی مواد یا مواد شیمیایی مضر باشد. 

حتی اگر مایعات شیمیایی ظرفشویی موجود در بازار باعث تمیزی و خوشبو کردن ظروف می شوند، اما می توانند به روش های بی شماری به بدن آسیب برسانند. 

بنابراین، اگر می خواهید یک فضای تجاری تمیز داشته باشید اما می خواهید از مواد شیمیایی خشن اجتناب کنید، مایع ظرفشویی ارگانیک بهترین جایگزینی است که کار می کند. 

فضای تجاری خود را با محلول های تمیز کننده ارگانیک تمیز نگه دارید

اغلب، مردم مجذوب مفهوم محصولات پاک کننده ارگانیک و ایمن هستند؛ اگر در مورد کارایی محصولات پاک کننده ارگانیک در مقایسه با محصولات شیمیایی شک دارید، به دنیای مایعات ظرفشویی شیمیایی و ارگانیک در زیر نگاه کنید. 

مایع ظرفشویی شیمیایی

مایع ظرفشویی شیمیایی از مواد متعدد در مقادیر مختلف و برای اهداف مختلف ساخته شده است. برخی از رایج‌ترین مواد پایه موجود در مایعات ظرفشویی تجاری عبارتند از تریکلوزان، سدیم لورت سولفات، دی سدیم، فرمالدئید و فسفات‌ها.

اگرچه این مواد فعال چربی و بقایای سرسخت ظروف را از بین می‌برند، اما می‌توانند خطرات محیطی احتمالی و خطرات سلامتی را در انسان ایجاد کنند. 

تریکلوزان یک عامل ضد باکتری و ضد قارچ است که به طور گسترده در مایعات ظرفشویی استفاده می شود، اما متأسفانه آن را به کشتن باکتری های مفید در محیط نیز می شناسند. همچنین، تریکلوزان زمانی که در بدن انباشته می شود می تواند باعث مشکلات سلامتی در انسان شود. 

سدیم لورت سولفات، همچنین به عنوان SLES شناخته می شود، عمدتا به عنوان عوامل کف کننده برای نفوذ از طریق گریس و تمیز کردن آن از سطح استفاده می شود. اما SLES می تواند در سلول های پوست جذب شود و منجر به آلرژی و بثورات پوستی شود.