مصرف شامپو بدن بچه چیکو از پیری پاها پیشگیری می کند

شامپو بدن بچه چیکو برای استفاده در بزرگسالان و همچنین نوزادان، کودکان نوپا و حتی کودکان بسیار خردسال مناسب هستند، آنها حاوی هیچ گونه مواد شیمیایی خشن نیستند، و این دلیل دیگری است که برای بزرگسالان برای شستن مو یا بدن خود عالی هستند.

مواد شیمیایی خشن باعث خشکی مو می شوند و این محصولات حاوی آنها نیستند، هنگامی که مو خشک می شود، رطوبت طبیعی خود را از دست می دهد و شکننده تر می شود که احتمال شکستن و ریزش آن را افزایش می دهد.

 پوست سر خشک بیشتر از سایر انواع پوست سر تحت تاثیر شوره سر قرار می گیرد، موادی که معمولا در شامپوهای بزرگسالان یافت می شوند، پتانسیل ایجاد خشکی در مو و حتی آسیب بیشتر را دارند. 

شامپوهای کودک حاوی هیچ گونه مواد شیمیایی بالقوه مضر مانند سدیم لوریل سولفات، پارابن یا هر ماده دیگری که با نازک شدن و ریزش مو مرتبط است، نیست.

اینکه می گوییم شامپوی مخصوص نوزادان رشد مو را تشویق می کند، اغراق آمیز است؛ مهمتر از آن این است که از رشد مو جلوگیری نمی کند. محصولاتی که معمولا بر روی مو استفاده می شوند، دارای پتانسیل مضر هستند و مانع رشد موهای طبیعی می شوند.

 با استفاده مداوم از شامپو بچه، می توان از تجمع کثیفی جلوگیری کرد، که ممکن است مانع رشد موها شود، بدون اینکه خود را در معرض اثرات نامطلوب مواد شیمیایی خشن قرار دهید.

 به عنوان مثال، فرمولاسیون شامپوهای مخصوص نوزادان مانند شامپو بچه جانسون اند جانسون و شامپو نوزادی Aveeno، اصلاً حاوی صابون یا پارابن نیستند؛ دی اکسان و کواترنیون ها دو ماده شیمیایی هستند که در سال 2014 از شامپو بچه جانسون اند جانسون حذف شدند.

وجود آنها به وجود فرمالدئید در محصول مرتبط بود؛ شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه شامپو و سایر محصولات مو ممکن است باعث نازک شدن و شکستگی مو شوند، به ویژه با بالا رفتن سن یا وجود سایر عوامل خطر.