نئوپان رفسنجان در شهرهای بزرگ ایران به حراج گذاشته شد

نئوپان رفسنجان بانکی به عنوان تکیه گاه برای تشک عمل می کنند و به کاهش افتادگی تشک کمک می کنند. نئوپان های تخت خواب تخت خواب شما را پایین نگه می دارد. بر خلاف پایه‌های سنتی مانند فنرهای جعبه‌ای، نئوپان‌های بانکی در درجه اول نازک هستند.

این کار باعث می‌شود که در تختخواب راحت‌تر بروید و از روی تخت بیرون بیایید، زیرا تشک در مقایسه با پایه‌های دیگر روی نئوپان‌ای پایین‌تر قرار می‌گیرد. به دلیل نازک بودن، نئوپان های باکی سبک وزن هستند. این باعث می شود که آنها راحت تر حرکت کنند.

آنها همچنین نیازی به مونتاژ زیادی ندارند زیرا اغلب فقط نئوپان های چوبی هستند. نئوپان های بانکی را می توان با هر اندازه و نوع تشک استفاده کرد. این باعث می شود آنها همه کاره و آسان برای استفاده باشند. نئوپان های چوبی می توانند در برابر رطوبت و تغییر دما آسیب پذیر باشند. در آب و هوای مرطوب، رطوبت ممکن است به مرور زمان نئوپان را منحرف کند.

قرار دادن یک نئوپان چوبی جامد بین تشک و چارچوب تخت می تواند جریان هوا را کاهش دهد. این می تواند باعث شود تشک گرمای بدن را به دام بیندازد و محیطی مهمان نواز برای کپک ها و مواد حساسیت زا ایجاد کند.

تختی که از پایه‌های محکمی برخوردار است نیازی به نئوپان‌ای برای تکیه‌گاه تشک ندارد. با این حال، اگر می خواهید ارتفاع تخت را افزایش دهید، می توانید نئوپان را اضافه کنید. اگر تخت شما دارای پایه‌های باریک است.

باید از نئوپان‌ای برای حمایت از تشک استفاده کنید که لت‌ها نمی‌توانند ارائه کنند. شما نمی توانید از نئوپان باکی با تخت قابل تنظیم استفاده کنید. نئوپان بانکی یک تکه چوب جامد است و مانند یک تخت قابل تنظیم خم نمی شود.

فنر جعبه ای حاوی سیم پیچ های فنری است که برای حفظ وزن و توزیع فشار با هم کار می کنند. فنرهای جعبه ای مدرن از یک جعبه چوبی یا فلزی با روکش پارچه ای تشکیل شده است. بنابراین، پایه قوی و پایداری مورد نیاز تشک های فومی را فراهم نمی کنند.