هیکاپ مناسب ترین تشک برای سفر کودکان

تخت مسافرتی کودک بادی هیکاپ برای والدینی که می خواهند مدل پالتو چرم زنانه کودک نوپایشان به زمین نزدیک شود و در همه طرف تخت ضربه گیر باشد ایده آل است.

یک تشک قابل جابجایی در یک پوسته بیرونی بالاتر قرار می گیرد و این اطمینان را می دهد که کودک شما نمی تواند غلت بخورد. این برای کودکانی طراحی شده است که بین گهواره و تخت بچه های بزرگ جابه جا می شوند.

قبل از حرکت به مقصد بعدی خواص لیمو عمانی به راحتی می توان آن را تخلیه کرد و در کیف حمل آن قرار داد.

راه اندازی نسبتاً سریع است، زمانی که می توانید پمپ الکتریکی را جدا کنید.

تستر ما برای مونتاژ به آن امتیاز 5 از 5 داد و خاطرنشان کرد: “این تخت خواب یک رویا برای استفاده بود.” همچنین امتیاز 5 را برای قابلیت حمل به دست آورده است زیرا “همچنین دارای یک دسته است تا بتوانید به راحتی آن را جابجا کنید.”

مزیت دیگر: همراه با کیت پچ است! در آزمایش  دستگیره ها به راحتی تمیز کردن بقیه تخت ها نبود، بنابراین ما برای این ویژگی به آن 4.5 دادیم.

ما قدردانی می کنیم که تشک متحرک در سه رنگ مختلف برای کودکانی که جویدن سیاه دانه صبح ناشتا قطعاً ترجیحات طراحی خود را دارند ارائه می شود.

آزمایشگر ما در مورد بوی ضعیف شیمیایی هشدار داد که قابل تشخیص است اما “مثل برخی دیگر از بادکنک ها آب ریزش نمی کند.” همچنین به دلیل مواد وینیل ضخیم بسیار بادوام است.

این تخت مسافرتی کودک نوپا ضد سوراخ شدن را می توان در طول سفر یا در خانه به عنوان یک تخت انتقالی برای کودکان نوپا که هنوز در آن مرحله میانی هستند استفاده کرد.

یک پمپ الکتریکی 120 ولتی (و سه نازل جهانی) به گفته تستر ما یک تغییر بازی است و باد کردن تشک مسافرتی نوزاد را آسان می کند.

ما به آن برای مونتاژ 5 دادیم زیرا دوست داشتیم این تخت چقدر سریع و آسان جمع شود. پنج دقیقه طول کشید تا هر دو قسمت تخت را منفجر کرد و ملحفه ای نصب کرد.

بهتر از همه، تستر حین انجام این کار حتی نیازی به نگاه کردن به دستورالعمل ها نداشت.

  • منابع:
    1. The Best Toddler Travel Beds We Tested for Good Nights on the Road
  • تبلیغات: 
    1. آبلیمو یک فرد را از خودکشی نجات داد! جزئیات ماجرا
    2. زنی با میکرومتر چشم خود را درمان کرد
    3. عجیبترین تئاتر خیابانی که با پروفیل آلومینیوم برگزار شد
    4. با این روش با روزی 2 ساعت کار میلیاردر شوید!