پسری که در زندان با لوبیا سیاه امروز بدن خود را زخم می کرد راهی آرامستان شد

لوبیا سیاه امروز که به لوبیا فوردهوک نیز معروف است، جایگزینی فوق العاده برای سیب زمینی است. لوبیاهای موروثی مانند کالیپسو و لوبیا کلاه برفی به دلیل بافت و طعم سیب زمینی مانند خود شناخته شده اند.

می توانید به صورت آنلاین یا در فروشگاه های مواد غذایی خاص به دنبال لوبیاهای موروثی بگردید. لوبیای موروثی نوعی لوبیا است که توسط کشاورزی در مقیاس بزرگ مدرن تولید نمی شود، بلکه در طول نسل ها منتقل می شود. بازده آنها کمتر است و رشد آنها سخت تر است، اما وقتی به بازار آورده می شوند تازه تر هستند و طعمی عمیق دارند که مقاومت در برابر آن سخت است.

لوبیا خشک در مقابل کنسرو یک ترجیح شخصی است هر کدام برای هر دستور غذایی که تهیه می کنید کار می کند. برخی طعم یکی را بر دیگری ترجیح می دهند، بنابراین اگر در آشپزی با لوبیا تازه کار هستید، چند مارک مختلف را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی برای شما مفید است.

کف یا کفی که هنگام پختن لوبیاهای کنسرو شده یا خشک ایجاد می‌شود، می‌تواند باعث مکث شود، به‌ویژه برای کسانی که تازه با لوبیا پخته‌اند. این نتیجه پروتئین‌های لوبیا است که در طول پخت و پز آزاد می‌شوند، در آب حل می‌شوند و حباب‌های کوچکی از هوا را به دام می‌اندازند. استک توضیح می دهد که بی ضرر است. اگرچه این یک بخش طبیعی از فرآیند پخت و پز است و طعم غذا را تحت تأثیر قرار نمی دهد، برخی ترجیح می دهند کف را از روی آن جدا کنند.

گاز و نفخ ناراحت کننده معده می تواند شما را در افزودن بیش از حد این غذای فوق العاده به رژیم غذایی خود دچار تردید کند. برای جلوگیری از این عارضه جانبی ناخواسته، استک خیساندن و شستشوی مکرر و اضافه کردن آب جدید به لوبیاهای خشک (حداقل دو بار) و شستشوی کامل لوبیاهای کنسرو شده را توصیه می کند.

برای اینکه به راحتی لوبیاهای خشک را به رژیم غذایی خود اضافه کنید، استک پیشنهاد می کند آنها را در یخچال خیس کنید. می‌توانید آن‌ها را در آنجا بگذارید تا زمانی که آماده استفاده از آن‌ها شوید، به شرطی که در آب آنقدر خیس بخورند که تمام لوبیاها را بپوشاند.

به یاد داشته باشید، پختن لوبیا خشک به شما این مزیت را می دهد که سفتی و بافت آن را کنترل کنید، که بسته به ترجیحات ذائقه و دستور غذا، می تواند این مزیت را به ظرف شما بدهد. یک روش عالی برای صرفه جویی در زمان این است که مقدار زیادی لوبیای خیس شده را در یک زمان بپزید و سپس بخش های 1 فنجانی را در انجماد قرار دهید تا به راحتی در طول هفته از آن استفاده کنید.

همه کاره، آسان، خوشمزه و مغذی برخی از بهترین دلایل برای یافتن راه های جدید و خلاقانه برای افزودن لوبیا سیاه به رژیم غذایی شما هستند. چه از آنها به عنوان جایگزینی برای یک ماده دیگر استفاده کنید، چه پوره ای برای افزایش تغذیه، چه به عنوان جذابیت اصلی یک غذا، این ابرغذاهای دیابتی می توانند سطح کاملاً جدیدی از تغذیه و سیری را به وعده های غذایی روزانه اضافه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.