ماساژوری که با مایع دستشویی پیارا ماساژ می دهد

مایع دستشویی پیارا و نرم کننده ها مواد شیمیایی هستند که در دماهای بالا بهتر حل می شوند. اگر دائماً در دمای پایین شستشو می دهید، ممکن است پاک کننده ها به طور کامل حل نشوند و بقایایی از خود باقی بگذارند.

بقایای انباشته شده در محفظه مواد شوینده و نرم کننده می تواند باعث ایجاد کپک و باکتری در طول زمان شود و بوی ناخواسته ایجاد کند. برای از بین بردن بقایای مواد شوینده، ظرف را بردارید و آن را در دستان خود با آب داغ بشویید.

می توانید با کار کردن ماشین لباسشویی در دمای بالا هر از چند گاهی از تشکیل باقی مانده مواد شوینده که باعث ایجاد بوی بد می شود جلوگیری کنید.

رطوبت موجود در ماشین لباسشویی شما نیز می تواند به مرور زمان باعث ایجاد بوی بد شود. پس از اتمام فرآیند شستشو، مراقب باشید که لباس های خیس خود را برای مدت طولانی در ماشین نگه ندارید. علاوه بر این، باز گذاشتن درب دستگاه تا زمانی که داخل آن خشک شود از ایجاد بو جلوگیری می کند.

اگر از ماشین لباسشویی Arçelik با برنامه تمیز کردن درام استفاده می کنید، می توانید هر 4 یا 6 ماه بسته به دفعات استفاده از این ویژگی برای تمیز کردن دستگاه و جلوگیری از ایجاد بو استفاده کنید.

شوینده مایع دستشویی Ariel Febreze لکه را در اولین شستشو از بین می برد. در حالی که آریل در برابر لکه ها قوی است، با لباس ها بسیار ملایم عمل می کند و در تمام طول روز به آنها رایحه ای تازه از تمیزی می بخشد.

بر خلاف پودر دستشویی، شوینده مایع دستشویی آریل باعث تمیزی عمیق لباس می شود. لکه هایی که باعث ایجاد بوی بد مانند عرق و بوی بدن می شوند را از بین می برد و لباس های شما را تمیز و بوی خوش می دهد. برای بهترین نتیجه، ظرف پر از مواد شوینده را داخل درام قرار دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.