مویز سیاه بدون هسته که موجب دعوای بین دو زوج شد

مویز سیاه بدون هسته درختچه ای است که در اروپا و آسیا کشت می شود و به دلیل خواص دارویی آن بسیار محبوب است. مویز ها و برگ ها سرشار از ویتامین C و کاروتن و همچنین طیف گسترده ای از مواد مغذی مهم دیگر هستند – پتاسیم، فسفر، آهن، ویتامین B، کلسیم و روغن های ضروری.

جوانه هایمویز سیاه ماده ای برای عطرسازی هستند. این عصاره از درختچه Ribes nigrum به دست می آید، عطر آن به طور قابل توجهی با عطر مصنوعی متفاوت است. در مقایسه با طعم مویز مصنوعی، عصاره طبیعی آن سبزتر و سبک تر است، با رنگ های ظریف گربه ای مشخص.

برای به دست آوردن بوی طبیعی، می توان برگ های گیاه را نیز تقطیر کرد، یا از دانه های به دست آمده از برگ ها، مویز ها و شاخساره ها – رایحه ای تند-میوه ای-چوبی دارد، اما طراوت، ظرافت های تیز و کمی را حفظ می کند.

مویز

صدای فنولیک نت های مویز سیاه می توانند ترکیب عطر را “احیا” کنند، آن را روشن و شاد کنند. این عطر به عنوان تثبیت کننده در ترکیب عطر و همچنین برای ایجاد نت منتول “قلبی” استفاده می شود. رایحه ای علفی، نعنایی، خشک، گوگردی، چوبی با رایحه های میوه ای و حیوانی می دهد. شدت بالایی دارد.

جوشانده مویز سیاه به کم خونی، فشار خون بالا، خونریزی لثه، زخم معده و اثنی عشر، ورم معده کمک می کند. آب مویز سیاه را هنگام سرفه با عسل یا شکر می نوشند.

مویز سیاه برای تقویت ناخن ها استفاده می شود، برای این کار: به صفحه ناخن و پوست اطراف آن مالیده می شود.

باعث تقویت سیستم ایمنی و مقاومت بدن در برابر بیماری های مختلف می شود. مویز سیاه خاصیت ترمیم کنندگی خوبی دارد، بنابراین آب مویز سیاه به بیماران ضعیف و کسانی که اخیراً تحت عمل جراحی قرار گرفته اند کمک می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.