پرتقال محلی مازندران موجب افزایش اکسیژن سالم در این استان شده است

پرتقال محلی مازندران فواید زیادی برای سلامتی دارد. آنها سرشار از مواد مغذی و ویتامین هستند و حاوی بتاکاروتن، پتاسیم، منیزیم و فیبر غذایی هستند. علاوه بر این، آنها قلیایی و سم زدایی هستند و برای سلامتی شما مفید هستند.

پرتقال از چند جهت برای سلامتی شما مفید است. اول، آنها به کاهش وزن و تقویت ایمنی کمک می کنند. می توانید از خواص ضد ویروسی، ضد التهابی و ضد میکروبی آن بهره مند شوید. آب پرتقال دارای خواص ضد التهابی است و ممکن است به درمان بیماری های مزمن کمک کند.

گزارش ها حاکی از آن است که فیبر موجود در پرتقال ممکن است باعث سیری شود که ممکن است به کاهش وزن کمک کند. پرتقال کامل بهتر از آب پرتقال باعث سیری می شود.

فیبر موجود در پرتقال می تواند شما را سیر نگه دارد و در نهایت کمتر غذا می خورید. می توانید این میوه کم کالری را جایگزین دسر کنید که هوس خوردن شیرینی را در شما رها نمی کند.

پرتقال، مانند سایر مرکبات، ممکن است به جلوگیری از آسیب پوستی ناشی از اشعه ماوراء بنفش کمک کند. در مطالعات موش، مصرف عصاره نارس مرکبات می تواند عمق چین و چروک را کاهش داده و تخریب کلاژن را کند کند.

برخی از مطالعات همچنین نشان می دهد که آب پرتقال تجاری ممکن است تأثیر قابل توجهی بر فشار خون و سایر بیماری های مرتبط داشته باشد. ممکن است سطح کلسترول را کاهش دهد. مصرف طولانی مدت آب پرتقال با کاهش سطح کلسترول در مردان و زنان مرتبط بود. آبمیوه می تواند سطح کلسترول کل و سطح کلسترول بد را کاهش دهد.

مطالعات موش نشان می دهد که این فیبر می تواند به کاهش سطح کلسترول در کبد و سرم کمک کند. فیبر همچنین ممکن است از جذب کلسترول توسط دستگاه گوارش شما جلوگیری کند. همچنین اعتقاد بر این است که علاوه بر فیبر، ویتامین C، پتاسیم و فلاونوئیدهای موجود در میوه نیز ممکن است به کاهش کلسترول کمک کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.